NisanAda1 İlk gebeliğim ve 32. Haftamdayım. Doğum şeklim normal diye konuştuk ama nasıl bir sancı ağrı hiç bilmiyorum tarif edebilecek olan varmı?
Yldz3 NisanAda1 şuan aynıyız bende yatıyorum sabahtan beri çok sancım var üşüttüm diye şüpheleniyorum ama akıntı da var korkuyorum sizin geçti mi ?
NisanAda1 DenizGzm iki ismi ilk ben birleştirdim diye düşünüyordum hep ne güzel çok sevindim kızımın bir adaşı olmasına ❤️