urazaslan bidaha ki hafta gittiğinizde sorun mutlaka. Bana 16 da yazmisti simdilik vücudun alışık değil gun asiri alabilirsin demisti. 20. Haftalarda bende düzenli kullanıma baslamistim insallah bi sıkıntı olmaz sizinde ama sorun bazen doktorlar yazdım sanıp atlayabiliyorlar