Benimde 11 haftalık dışardan hafif belli oluyo çıplak tenle bakınca daha bi belli oluyo. Ama bende şuan 51 52 kiloyum bana işte herkes yok sen zayıfsın işte zayıfyarın karnı çok belli olur önünde top var gibi olur vs vs bi ton bişi dediler meğer öyle olmayanda varmış sizin konuyu okuyunca anladım 🤷♀️