Digdemdurukara Benim ikinci gebeliğim hanımlar. İlkinde prensesler gibi bir hamilelik geçirmiştim ne bulantı ne ağrı ne sızı ama bunda öyle değil. Bugün son eksiklerimi almak için 1 saat kadar avm gittim ama yürümekte bile zorlandım. Kasıklarımda çok ağrı hissediyorum ve bebekte genelde sağ tarafımda toplanıyor. Erken doğum riskinden bile korkmaya başladım. Sizde durumlar ne benim gibi çok ağrınız var mı?
Myrina Digdemdurukara benim kasıklarımda değil ama göğüslerimin altında çok ağrı oluyor bir süredir. Gece uyuyamıyorum ağrıdan. Sağa dönüyorum olmuyor, sola dönüyorum olmuyor. Yatmamı bile engeller hale geldi.
Bilgemert Digdemdurukara vajinada aşırı baskı var hareketlerimi kısıtlıyor, sürekli toplanıyor ve bazen adet sancısı gibi ağrım oluyor doğum yakın gibi hissediyorum.
glsahbaydemir Digdemdurukara bende ayakta çok duramıyorum ve hemen yoruluyorum benimde sağ tarafa toplanıyor hep.
sedanuratas Digdemdurukara ilk doğumum normal geçti 35+5 te birden kanamam oldu suyum geldi doğum yaptım 😊 bu ikinci 31 haftaya kadar herşey yolundaydı 31 haftada yürüyememe yatakta dönememe şikayeti ile doktora gittim bebeğim baş aşağı dönmüş kanala yerleşmiş ☹️ 34+6 yız 31 den beri progestan fitil kullanıyorum 🤦♀️ benimde sol tarafıma toplanıyor sertleşiyor sanki ordan çıkacak gibi 😒 Çatı ağrım çok fazla 😭
Tazeannecikl 36+1 olduk saat itibariyle, bndede gunde bir kac kez saga toplanma oluyor ve gun icinde asagiya baski yapiyor sanki cikacak gibi hissediyorm,doktor kilo aldikca baski yapicak demisti ama acaba acilma denen sey bu mu oluyor diye tedirginim
Nursahcan Bizde oğluşla 36+3 olduk bebişim aşaga inmiş doktor dedi gören tanıdıklar da karnın aşagı inmiş doğum yakındır diyor aslında birZ korkuyorum cünkü ilk gebeliğim ve erken doğar küveze girer diye ve begım gün içinde sağ tarafa cok toplanıyor bianda karnım semsert oluyor öle agrım nerdeyse yok gıbı ara ara gunde bir iki hafıften agrı oluyor gibi ama yürürken falan zorlanıyorum aşırı halsıızm
Aden23 Kesinlikle hepinizle aynı durumdayım ve insnılmaz acı çekmeye başladım artık. Dönememe kalkamama uyuyamama beni bitirdi
Digdemdurukara Hepimizin ortak sıkıntısı anlaşılan. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏