Zehraozkan076 doktorun zararlı olacak bişeyi neden versin burda kimse size kullanın veya kullanmayın diyemez ki hangi sıfatla yorum yapabiliriz şahsen bu tür konular yoruma kapalıdır ben diş apsem için 9-10 haftalıkken kullanmıştım doktorum bu tür enfeksiyonların daha zararlı olduğunu söylemişti çünkü siz de doktorunuz ne diyorsa onu uygulayın enfeksiyonunuz ileri düzeyde demek ki🤷🏻♀️