Aaaaayyyssssuuunn Güzel anneler 10haftalığız karnımızda çatlak önlemek için neler yapıyorsunuz ?önerinize ihtiyacım var
Adabuket Aaaaayyyssssuuunn vallaha ben vazalin kullandım ama bol bol ayak bileklerime kadar uni marka ve 37 .haftamdayım hala çatlamadım ben hamileliğimi öğrendiğim andan beri 18. Kutum çok bol sürün