Nagehanla 32 haftaligim. Yaklaşık 1 aydan fazladır oturup kalktığımda ozel bölgemde agri oluyor ama cok kotu ilk kalktigimda adim atamayacak gibi oluyorum. Cok kilolu da değilim, sebebi ne olabilir bu tarz ağrı yaşayan varmi
Elfelif Nagehanla canım benimde ilk zamandan beri bu sıkıntım vardı adım atmak için bekliyorum ilk kalkışta. Zayıfsın dedi doktor aşağı baskı yapıyor dedi. Merak etme canım erken doğum felan demedi bana.
esmaa34 Bende aynı durumdayım 23 haftalığız biz daha. Kontrolde doktoruma söyledim bebeğin ayakları orada olduğunu hareket etmeye çalıştıkça ondan olduğunu söyledi. Sizin gibi ne zaman oturduğum yerden kalksam aynı acı 4 5 adım atınca bir şey kalmıyor.
Nagehanla esmaa34 evet biraz yürüyünce geçiyor ama ilk etapta gerçekten fena :) ozellikle yerde oturduğumda
Zinedgu Çatı ağrısı denılen olay sanırım aynı sekılde 30. Haftadan bu yana var. suan 35. Haftalığız bı kac gun once doktoruma sormustum hala devam ediyor 🤐
Mlkko Çatı ağrısı ve maalesef geçmiyor. Benim de 28 de falan başlamıştı. bebek döndükten sonra daha çok olmaya başladı yatakta bile sağa sola dönerken aşırı zorlanıyorum. Hele ki gün için de çok hareket ettiysem mahvediyor iyice 😥