Kızlar 37+5 im başından beri normal doğumdan korktuğum için sezeryan istemiştim ama son kontrolümde doktor rahmin çok uygun normal yap bebeğinde iri değil dedi korkumla baş edip normale yönelmeye çalıştım tamam normal yapacağım dedim bu sefer rüyalarıma girmeye başladı olmuyor 11 kasım sezeryan günü aldım kaç günde ayaklandınız sezeryan izini nasıl geçirdiniz tam geçmese de nasıl hafiflettiniz bilgi verirmisiniz