Mercan89 26+1 iz 21 ağustos gözüküyor 😊 kurban bayramına denk geliyor doktor ne olck bilmiyorum kendi doktorun olsun istiyorumm ama tatil de olur mu die de korkmuyor değil im 🐣🐣
Damlabrk Semamustafa ben de aynı şeyi kafama takıyorum birkaç gündür aynı haftadaki bazı anneler gece tekmesiyle uyandım gibi şeyler yazıyor ama ben gün içinde bile çok nadir hissediyorum ancak akşam ayaklarımı uzatıp rahatladığımda net hissedebiliyorum inşallah bir sorun yoktur🙏🏻
Semamustafa Damlabrk inşallah yoktur sanırsam kötü düşünmeyelim Ultrasonda Gayet iyi gözüküyor ama Orda da çok hareketli göremiyorum ben Genelde hep yatıyor oluyor Sanırım yatmayı sevecekler ☺
Dilek23 UlkerKamran bizde aynıyız kameraya bile çektim resmen kendini döndürüyor. Düzenli uyku saati olur yazıyor, ama hiç uyumuyor neredeyse😳
Sltnn40 Aysimaveannesi wala bilemiyorum canım doktorun dediğine göre 5 ağustos diyor doktorun yalancısıyım ben 😂
Aysimaveannesi Sltnn40 🤣🤣🤣bizim doktorda 6 agustos diyor valla ya son adet tarihime gorede 6 agustos ya bakalim hayirlisi insallah canim