Kızlar selamlar, 20.haftada hamileyim. İdrarda eser miktarda protein çıktı. Tansiyonum çok şükür normal seviyede ama şuan çok erken ilerleyen haftalarda tansiyon da olursa diye korkuyorum çünkü gebelik zehirlenmesine neden oluyor ikisi birlikte. Şimdi doktorum tekrar idrar testi istedi.
İdrarda protein çıkıp daha sonra kaybolan var mı? Yada benim gibi erken dönemde protein çıkıp sağlıkla yolun sonunu gören? Başına gelenler bilgi verirse çok sevinirim.