EmanetSahibi Doktorum hiç vitamin omega vs vermiyor bir tek kan hapı verdi normal mi ya kullanmak gerekiyorsa Burda okudukça evham yaptım
DenizBier EmanetSahibi 35. Haftamdayım herhangi bir ilaç vitamin ya da kan hapı hiç birini kullanmadım kullanmıyorum doktorum banada vermedi . Bana da çok acayip geliyordu ilk başlarda ama değerlerime göre gerek olmadığını söylüyordu doktorum 🤗
Selinnusta EmanetSahibi canım bende öyleyim 35 haftalığım şimdiye kadar vermemistş değerlerim iyi diye şimdi bebeğim bütün vitaminlerimi yemis resmen diplerde değerleim bu yüzden ilaç başlangıcı yaptı 😊 yani senin değerlerine göre veriyor doktor
EmanetSahibi Ay iyi o zaman çok sevindim herkes bir şeyler kullanıyorum yazınca sanki zorunlu gibi algıladım sanırım