Mmunvvr aynı şekilde hamilelikten önce kabız bile olmazdom çok çok kötü basur oldum haşa var ama daha iyi. farklı olarak sürekli ılık suya oturamayacağım için ben sıcak su torbası koymuştum yan yatıp onu popoma yaslamıştım bi kaç saat tabi aşırı sıcak değil adet sancısında koyduğumuz gibi o çok iyi gelmişti günler sonra uyuyabilmiştim. İlaç kullanmamıştım bebeğe bişi olur diye korkudan bol kayısı hıyar su içtim. Abur cubur hiç yemedim ve hemoroid yastığı aldım hep ona oturdum hafifleyene kadar.