Hanımlar merhaba. Bugün acile gittim 39+2 deyim nst 50lerde ağrım çıktı düzenli sanırım doktor net bir şey söylemedi. Eşim askerde o yüzden ayrı Bi hüzün var içimde ve sabırsızlık. Acilde ki doktor ağrın sıklaşınca gel dedi fakat ben kasılma dışında bir ağrı hissetmiyorum. Deneyimli annelere soruyorum acaba dakika tutarken sancı yerine karnımda olan kasılmaları saymam doğru olur mu? Kızım sanki devamlı bir tarafa toplanıyor kasılıyor ve sonra geçiyor ama bende sancı olmuyor. Kafamda deli sorular var çok merak içindeyim.