ozge8- Kızlar Bel Agrım Git Gide Artıyor Yatakdan Kanepeden Kendim Kalkamıyorum Cok Şiddetli Agrım Var Doktora Gittim Dedim Agrilarimi Soledim Ama Tınlamadi Biraz Doktor😑😑😑
Yasemin301 ozge8- Ben de fıtık var doktorum gebelik korsese onerdi henüz almadım, artık belim de cok ayakta kalinca baya agrimaya basladi alip bi deneyecegim