Meraba kızlar 33+5 günlük gebeyim yalnız bebegımın hareketlerini çok az hissediyorum sadece gerilme hareketlerini hıssediyorum öyle kıpır kıpır bir bebek değil bu yüzden daha 2 gün önce ayrıntılı ultrasona birdaha girdim ama hareketler de düzelme vs olmadı yaşayan varmı bu durumu ?