SeymaK Fatmamuduk ben dr genelde 4bucukta vuruyodum bi gün unuttum akşam 9da aklıma geldi o an yaptım hemen sınra doktoruma sordum aynı gün mutlaka vur hatırlatma yap demişti
Peyzaj Fatmamuduk cnm bende yapiyorum malesef cocugumla ugrasmaktan bazen kaciriyorum saati aksam geliyor aklima vur muhakkak vurmazsan sikinti olur
Fatmamuduk Peyzaj Vurdum dün kızlar vur diyince bi an aklım durdu bi saflaştım, buraya yazdım direk zaten🤦🏼♀️