Rkg arkadaşım doğumdan 3ay sonra tekrar hamile kalmıştı inan oksdar üzülmüştü bebesi daha emiyor aldırsammı napsam DİE çok çelişkiye düşmüştü sonra hastaneden döndü kıyamadı ayrıca eşide istemedi kaynanasıda doğuma 1 ay kalmaya kadar bebek bırakmadığı için emzirdi, doktor bir kaç aya sütün tadı değişir bebek kendi bırakır dedi yavrum kötü tadına alıştıdamı bırakmadı yoksa değişmedidemi bırakmadı bilmiyoruz ama şimdi ikisi bir büyüyor ikisinde kız birinin bu sene giydin öbürü 6 ay sonra giyiyor, onunki daha küçük olduğu için baya sıkıntı çıkti elden düşene kadar ama şimdi iiki olmuş rahatım dior. Sende taş çatlasa 1 yıl sıkıntı çekersin