Zeynep_cagdas ben de kabızlık çok çektim hamileliğim boyunca kayısı, kefir, zeytinyağı içmek, ılık su hepsini deniyordum bazen yine olmuyordu. Bol su tüketmek, yeşillik salata, lifli gıdalar bir de her gün aynı saatte tuvalete oturmak öneriliyor tuvaletiniz yoksa bile her gün aynı saatte ıkınmadan oturun diyorlar.
İnatçı kabızsa Doktorunuza danışırsanız şuruplar var ondan verebilir. Bugünü atlatmak için kayısı falan deneyin isterseniz. Umarım rahatlarsınız.