Çatı muayenesinden hem utanıyorum hem korkuyorum 😥
eyll2734 korkma bende öyleydim. 2 gün önce oldum derin nefes al yeter kasma bisey olmuyor.
eyll2734 korkulacak bir şey değil, çok kısa sürüyor zaten
eyll2734 çarşamba da benim var aynı dertten muzdaribim 🤦♀️
theAna kaçıncı haftada oldunuz
Edizinannesii benimde çarşamba günü olucak ne biliyim insan bir geriliyo işte ister istemez
Iremm__2 37de oldum ilk sonra iki defa daha oldum açılma vardı
eyll2734 hiç sorma resmen bana kabus ama mecburr🤷♀️