Nrsna 40+0 ı da bitirdik bebişin gelmeye niyeti yok gibi var mı bu durumda olanlar? Sancı ara ara hissediyorum ama çıkmadı bugün nst de
Miraydilek Benimde 40+0 oldu gelmedi. Tık yok ne sancı ne nişan ne de su.. Ama hayırlısıyla sağlıkla doğsunlarda inşallah bekleriz
Nrsna Miraydilek evet sağlıkla kavuşalım inşallah belirtileri dört gözle bekliyorum ama pek bişey yol