Allyelif 41 ☺ Bi yandan bitsede kavuşsam modundayım bi yandan da tadını sonuna kadar çıkariyim hmileliğin istiyorum karmaşık duygular içindeyim🤷🏻♀️
Lily Smile geçecek inşallah benim de 163 bi yandan diyorum off zaman ne çabuk geçti daha dün öğrendik sanki bi yandan da ne zaman alıcaz kucağımıza diyorum😂 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı🙏🏼
hilalkadir38 Akgumus19 gözüken normal canım da artık duramıyorum yarın doktora diyecem sancı yok ya sancı ver doğsun ya da sezaryen 🙄 hayırlısı bakalım
Akgumus19 hilalkadir38 inşallah canım hepimiz hayırlısıyla allaım sağlıklıca bebeişlerimiz kucaklarımıza 😊😘
Defnegeninannesi Akgumus19 benimde 29😍ama sezeryan olucağı için dr um yarın tarih vericek çok heyecanlıı🙈🤱🏻😊