Mavi-7 Aranızda ikili tarama testi yaptıran var mı arkadaşlar ? Bugün e nabıza baktım sonuçlar çıkmış ikili tarama testi referans dışı yazıyor endişelenmeli miyim ? Hangi değerler normal kabul ediliyor 🥺
Mybabyizmir Mavi-7 ben yaptırdım bende de bi kaç değer referans dışı çıkmıştı. Bı problem çıkmadı sonra. Ama yine de doktoruna göster en iyisini o bilir
Rabiis Mavi-7 e nabız dan nerden baktın ben bulamadım ben vereli de 7 gün olmuş acaba aynı şey mi yazıyo ben de bakacaktım bulamadım.
kucuktospam E nabızda yazmaz öyle şeyler çünkü altında açıklama oluyor en iyisi doktora gidip sonucu öğrenmek evham yapmayın boşuna
Mavi-7 kucuktospam 1. trımestır ikili tarama testi bi değer referans dışı yazıyor sonuçlarımda 3.33 değer de. o yüzden kafam karıştı inşallah bir şey yoktur
kucuktospam Mavi-7 o test orada yazmaz altında başka grafikler var panik yapma sen doktoruna git o söyler