Tugbakmsl Bugün doğumun gerçekleşti şükür özeller ve devlet sezeryan dedi ancak devletteki doktorla beraber normal denemek istedik ve 4 kilo 50 gr la doğum gerçekleşti detay inmek istemiyorum cok zor oldu ama olabiliyormuş 🙏😊
Ayyse34 Tugbakmsl ya bende şuan 36 haftadayım ölçüleri 40 hafta çıkıyor kafa çapı hatta 41 dedi neredeyse kilosu 3500 şuan 38 hafta çıkıyor normal çok zor olur dedi sezaryan gün verdi napsam bilemedim ya 4 kilo yırtılma kesilme çok oluyor mu riskli dedi bebek açısından da kilolu olduğu için fikir verin
Zuhal14 Ayyse34 benim 38+2 de 3700 dü bana zorlama yapmadı kendim sezeryan olmaya karar verdim istesem normal denerdim ama gözüm yemedi istiyorsan denersin tabi ama baya zor olur
zynpdrudnz Ayyse34 tam olarak cevap aradığım sorular 36 haftalığım banada 3900 dedi normali denemeyi çok istiyorum ama kesilme çok oluyormu çok tedirginim
Edizinannesii Ayyse34 önceki kontroldeki kilosunu hatırlıyor musunuz bizimki de önden gidiyor haftaya çarşamba bende 36+3 olcam 3 hafta önden gidiyor kontrolüm var merak ettiğim için sormak istedim
hulya1406 Tugbakmsl Allah bağışlasın inşallah benim bebişte en son bir hafta önce 3500 gr dedi doktorum.Doğumumuza da az kaldı 38.haftamızdayız.Bende korkuyorum nasıl normal olacak diye.Hayırlısı diyip bekliyoruz bakalım.Kafası yada vücudunda çok farklı bir büyüklük var mı acaba?Bizimki de biraz önde gidiyorda ondan sordum lütfen yanlış anlamayın.
Mltmrzgr Tugbakmsl maşallah Allah bağışlasın ilk doğumum normal hatta suni sancı ile oldu benimde hatırlamak istemeyeceğim kadar zor du 16 saat sürdü 3950 doğdu oğlum olabiliyormuş dedim bende 🧿❤️
Edizinannesii Mervensari acaba bi önce ki kontrolde kaçtı hatırlıyor musunuz bizimki de önden gidiyor haftaya çarşamba bende 36+3 olcam 3 hafta önden gidiyordu yüksek ihtimal benimki de o civarlarda bisey olacak da o yüzden merak ettim
zynpdrudnz Tugbakmsl kesi yaptılar mı çok merak ediyorum benim şuan 36haftalık 3900 görünüyor kilosu bende normali denemek istiyorum ama çok tedirginim 4ü de geçicek gibi benimki
Edizinannesii zynpdrudnz hepinize aynı soruyu soruyorum ama merakimi mazur görün önceki kontrolde kilosu kaçtı hatırlıyor musunuz bizimki de 3 hafta önde gidiyor haftaya çarşamba kontrolüm var 36+3 olcam da merak ettim
Tugbakmsl zynpdrudnz kesi yapmadı doktorum keske yapsaydı daha cok yırtık oluştu iç dış cok fazla dikişim var Bi ara çoçuk kanalda kalacak cıkaramıcak sandım
Ayyse34 Edizinannesii 2850 ydi 35 haftada 36 da gittim 1 hafta da 3450 olmuş önden gidiyor ölçülerimiz doktorum sezaryan tarihi verdi 23 kasıma
Edizinannesii Ayyse34 Maşallah maşallah bende 33+4 de gittiğimde 2650 ydi o yüzden merak ettim sağlıkla kucaginiza alın inşallah 🌺
1996zeynep Kilolu bebek güçlü olur kolay olur derler benim kuzenimin oğlu 5 kiloya yakın oldu kolay oldu dedi benim kızım 3 kilo 300 gram dogdu suni sancıyla falan oldu evde akşam 6 dan sabah 12 ye kadar sancı cektim 1 yatış yaptım akşam 9 da dogdu 😓