Damlaaa16 evet kimyasal gebelik oluyor yani. Şuan ben de aynı durumdayım kanamam devam ediyor. Ben de çok fazla araştırdım. Sonrası hemen hamile kalan çok var. Çok üzülmüştüm bana Bi umut oldu. İnşallah size de olsun. Hatta kimyasal gebelik sonrası sağlıklı gebelik ihtimali daha yüksek oluyormuş vücuttan sağlıksız embriyolar atıldığı için. İnşallah sizde ben de ve bekleyen herkes de hayırlı haberler alsın, 🤲