Dogaaa Merhaba, aranızda tuzla Okan hastanesine giden var mı? Ben de o hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama internette pek bilgi göremedim. Bilgisi olan var mıdır?
Dogaaa Beybilicop ben düşük yaptım o zaman kürtaj oldum Okan hastanesinde güzel hastane ama aşırı para odaklı. Tekrar hamileyim çok şükür şuan adatıp’a gidiyorum. Bir de Doktorum o zaman Gökçenur Gönenç’ti pek ısınamadım.
Beybilicop Dogaaa cevap için teşekkürler kusura bakmayın durumunuzu görmedim. 🙏🏻😕 bebeğiniz sağlıkla gelsin inşallah.şimdki doktorunuz kim memnun musunuz
Dogaaa Beybilicop teşekkür ederim sağ olun. Şuan Yeliz akçelik’e gidiyorum memnunum. Nasip olursa doğumumu da adatıpta yapacağım. Giden ve orada Doğum yapan arkadaşlarım çok memnunlar.