Merhaba hanımlar 6+2 haftalık hamileyim tüp bebekle hamile kaldım bugün çok fazla kanamam oldu serum takıldı progestron iğnesi yapıldı normaldede hem hap hem iğne olarak kullanıydum kanamam hala az da olsa devam ediyo ilerleyen zamanlarda bu bizim için sıkıntı olurmu böle olupta sağlıklı hamilelik geçiren varmı