24+1 bugün yüklemeyi yaptırdım çok şükür sonuç normal. Ama herkes beni o kdar korkuttu ki, bayılan, kusan fenalık geçiren. Çok ön yargılı gittim. Evet o içtiğim şerbet iç açıcı değildi ama korktuğum gibi olmadı yaptıracaklar benim gibi gözünde büyütmesn 🥰