Esrahiramirac bende kullanıyorum düzenli yaptıgımda gercekten faydasını gördüm, ama üşengeçlikten uzun zamandır kullanmıyorm sonrada hamilelik girdi araya şuandada o yüzden kullanmayı tercih etmiyorum zaten günümüzde heryerden yeteri kadar radyasyon alıyoruz bari ordan almıyım diye düşünüyorum ama genelde yaz aylarında önerilmiyo güneşe çıkıldıgı için.