Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim bulunduğum yerde şu an nöbetçi kadın doğumcu yok. Hastaneye gidemiyorum. Sol kasığımda sabahtan beri bir ağrı var. Beliminde sol tarafı ağrıyor. Hani adet olduğumuzda devamlı bir ağrı olur ya onun gibi. Bu ara da olan yerleşme ağrıları gibi değil. Dakka da bir gelip gidiyor sancı gibi. Daha önce bunu yaşayan var mı aranızda lütfen yardımcı olun 🙏🙏🙏