Memmedli Salam arkadaşlar. Yeni hamile qalmışam. Bir oglum var 1 yaş 8 aylıq. Hele süd yeyir. Nece südden ayıra bilerem. Uşağı incitmeden?
Gzdeeeee35 Memmedli hormonlarin degismeye basladigi zaman sutunun tadida degisicek ve birakicak kendi kendine. Sen zorlama o birakir zaten
Memmedli Gzdeeeee35 ben ayakta duramıyorum. Bünyem çok zayıf o yüzden ayırmak istiyorum. Çocukta uyurken mutlaka emmek istiyo
Smyyytk Bende oglum sekiz aylıkken ikinci ye hamile kaldım. Emzirmeye devam ettim iki ay daha emzirdim daha sonra emmemeye başladı kendiliğinden bıraktı. Birkac ay sende oda zorlanıesınız ama Allah ömür saglık versin hersey geciyor.