Canimmm hic korkmaa doktorun normal icin uygun görüyorsa mutlaka normal dogum yap zaten kafasi ucundan gördüklerinde sende bi heycanla ikiniyorsun ciksinda kucagina versinler diye sabirsizlaniyor insan cok güzel bi duygu ve kendine güven yaparim de benim dogumum gerdek gecemden kolay gecdi 😂🤦🏻♀️