Lizz Merhaba Bilgi sahibi olanlar kaçıncı aydan itibaren dis yaptirabiliyoruz (dolgu çürük çektirme) bide diş hekimine giderken kadın doğumcu yazı yazması gerekiyor mu ? Diş bakımı yaptırabilir diye
Meriwa Lizz 7 haftada dolgu yaptırmıştım canm diş hekimine gittim direk işlem yaptı onay falan istemedi benden
Bonnusimo Lizz 2.trimester uygun. Benim basından beri agrım sızım vardı 2.trimester bekledik yinede doktordan iizn kagıdı istedi dişçi kanal tedavisi ve dolgu oldum. 3 trimestera daha ilk girdigim gün yapmadı iznim oldugu halde yapmadı dişçi.
Merveacar97 Lizz 30 haftalıkken gecıcı dolgu yaptırdım kadın dogumdan izin kagıdı alıp kanal tedavısı basladım ama dogumdan snra devam et ek bu senı 2 ay ıdare eder dedı cok agrım vardı
Burcuu3761 Lizz bana 4 5 ve 6.aylarda yaptırabilirsin dedi doktorum 5.ayımda kanal tedavisi oldum izin kağıdı vs de istemedi doktorum kontrole gidince doktora danıştım yaptır dedi yaptırdım şimdi 1 tane daha yaptıracağım
kucuktospam Merhaba dolgu yapmıyorlar geçici koyuyorlar dolgu doğumdan sonra.Temizleme yapıyorlar içini ama.. Yazı istedi benim doktorum öyle işlem yaptı.
Sedagmlksz Hamilelikte acil tedaviler haricindeki işlemleri doğum sonrasına erteliyoruz. Ancak yaptırmak isteyen hastalarımızda güvenli olarak 2. Trimesteri uygun görüyoruz :)
Lizz Bonnusimo pandemiden dolayı randevu yoktu gidemedm yeni açıldı randevu aldm mhrs sisteminden son 3 ay doğum için ( hamililegin başından belli ağrı sızı var dolgular yenilenmesi lazm mis ) bide çürük bakalım yarn gidicem
Sedagmlksz Lizz eğer ağrınız dayanılacak düzeydeyse sizi çok rahatsız etmiyorsa doğum sonrasına erteleyin. Artık riskli trimesterdesiniz.