Mimartezeanne sağlık ocağı yapmıyor.hastanenizde yaptırıyorsunuz.ben de önce aç karnına ,sonra şekerli içeceği içtikten 1 saat ve 2 saat sonra kan alındı.bu arada birşey yiyip içmiyorsunuz ve kusmamanız gerekiyor.biraz mideniz tuhaf olabiliyor çünkü içecek yüzünden. bu kan alınma süresinde kusarsanız da test geçersiz oluyor.