halitefe Yüksek çıkmış değeriniz. Dahiliyeye yönlendirir sizi,kan şekeri ölçüm cihazı yazar. Sonra diyetisyene gidersiniz, Diyet programı verir. 2 hafta diyeti uygularsınız.Düşerse diyetle insüline gerek kalmaz. Düşmezse insülin iğnesi olursunuz, o düşürüyor şekerinizi