zohreeeee Nklcilis11 2gun daha bekle o zaman belli olur olmazssada uzulme kac yildir bekliyorsunuz bu bebegi?
Nklcilis11 zohreeeee belirti mi bilmiyorum kendimi umutlandırmakta istemiyorum fazla ama daha önce hiç yaşamadım göğüs ağrısı ama öyle böyle değil. Yürürken bile hareket edince ağrıyor yüzüstü yatamıyorum. Bilmiyorum yani inşallah allah yüzümüzü güldürür
zohreeeee Nklcilis11 bende dun midem kotu oldu bide simdi cok kotu midem usuttdum diyorum kendi kendime ..umutlandrmak istemiyirum cunki 2yildir deniyoruz
Nklcilis11 zohreeeee inşallah bu sefer olur ya. Herkes takma diyor ama nasıl olcak sonuçta günümüzü bile dr belirledi daha nasıl takılmasın ben anlamıyorum 😂
afrasil zohreeeee 1 hafta sonra zaten pozitif sonuc alınır canim 12 gun sonra yapmak gerekiyor ignede hcg olduğu için gebelik yoksa bile var çıkıyor
zohreeeee afrasil 12.gunde cikar dimi? Bazilari 12.gunde negatif 14.gunde pozitif oluyo diye okumustum
Nklcilis11 zohreeeee valla bende negatif 12. Gün en iyisi şöyle 15 16 ya kadar sabretmek. Ben artık reglim mesela 15 iyse 17 diye kandırıyorum kendimi sırf acele etmiyim diye
afrasil zohreeeee 12 gün sonra varsa çıkar yalancı pozitiflik olmaz canim bu yüzden 12 gün diyolar . Ama geç döllenme vs ise 14. Gundede çıkar o belli olmaz ki
Nklcilis11 Ya bide iştah açıklığı bi belirti mi ben önce kahvaltı bile yapmazdım 10 gündür 3 4 öğün yemek yiyorum bide her seferinde 2 gündür açmış gibi yiyorum 😂 kafam kaşınsa belirti sanıyorum psikolojim bozuldu ya 😂😂😂😂
zohreeeee Nklcilis11 evet canm her bir seyi belirti saniyoruz benddde oyle aksam midem bi kotu oldu hamileliye bagladim😂
Nusyaa İğnenin 12. Günü silik çizgi çıktı bende kan verdim negatif çıktı. İğnenin 18 günündeyim ve hala negatif adette olmadım