minicikanne İyi akşamlar kızlar. Bana doktor önerisinde bulunabilir misiniz? Yeni hamileyim, ilk kez gideceğim doktora.
Burcupa minicikanne merhaba ben ilk doğumu nisa hastanesi asiye hanımda yaptım 2016 yılında şimdi 2. Gebelik ama karasızım dr ve hastane süper kesinlikle memnun kaldım ama çok yoğun şu dönemde biraz korkuyorum
minicikanne Burcupa burdaki doktorları tavsiye ediyorlar ama hastane odaları küçük ve temizlik yetersiz diyorlar bilmiyorum pandemi hastaneside değilmiş aslında test bile yapılmıyormuş bildiğim kadarıyla.
minicikanne Burcupa ben evlenmeden önce yenibosnada oturuyordum ordaki en iyi hastane nisaydı zaten. Kadın doğumda bu kadar tercih edilen bir hastane olduğunuda hamile kalınca öğrendim.