Mervezamaa Arkadaşlar 3. Aydan sonra içilebilen bitki çaylarını biliyor musunuz veya neler içtiniz ben kuşburnu içiyorum arada ama zararlı mı bilmiyorum doktoruma da soramadım int baktım içiliyor yazıyor ama bilemedim için rahat değil
kubra_c Mervezamaa Ben sadece ıhlamur içiyorum. 3.aydan sonra bir ayrım olduğunu ilk defa duyuyorum. Eğer riskiniz varsa diğerleri tetikleyebiliyor bu yüzden hiç riske atmıyorum🌸