iremsenturk_16 Kızlar merhaba bugün tekrar doktor kontrolümüz vardı 7+2 haftalıktık Halen daha bebek görünmedi ve boş gebelik olduğu kanısına varıldı pazartesi kürtaj olacağım bana dua eder misiniz öok korkuyorum inşallah kolay geçer 😔
sehrengiz_8 iremsenturk_16 korkma canım benim çok korkulacak bir şey yok ben de korkuyordum ancak hissetmedim bile birkaç gün kendine dikkat et üşütme hastalanma. Tek zorluğu artık onun var olmadığını bilmemiz psikolojik bir zorluk yaşıyorsunuz en fazla
Gurbetcigelin iremsenturk_16 canım kürtaj anında acın olmuyor ama psikolojik olarak yıpranıyorsun. Ben renkli ultrasonada girmiştim kürtajdan önce son umut 8+34’tüm bende boş gebelikti. Kesem büyümüştü ama embriyo yoktu. Eğer kanaman felan yoksa biraz daha bekle acele etme bence😔
Duygu_ iremsenturk_16 aynı durumu bende yaşadım korkacak bir durum yok ağrı sızı hissetmiyorsun anesteziyle ama psikolojik kısmı zor Rabbim yardımcın olsun 🌸
iremsenturk_16 ssnnmmm anesteziyle olacak zaten canım sabah 8 de yatış yapacağım bir ilaç verilecekmiş alttan sonra yavaştan kanama başlayıp hemen işleme alınacakmışım 😔
iremsenturk_16 sehrengiz_8 evet en çok psikolojik olarak kabullenmekte zorluk çekiyorum ama yinede kendimi teselli ediyorum bebeğimi görseydim daha da zor olurdu benim için 😔
lavindenizim iremsenturk_16 kürtaj dan sonra çok dıkkat edın kendinize üşütmeyin Allah yardımcınız olsun🙏🙏
Sineemiis iremsenturk_16 nasıl bi ilaçmış o bende kürtaj oldum hiç öyle bisey vermediler Allah yardımcın olsun can acısı çok olmuyor ilk ayildigin zaman agrin oluyo parolla kesiliyor hemen ama o psikolojik acı berbat kürtaj olduğum günden beri nefes acligi cekiyorum panik atak geçirdim 2 kere sürekli ağlama nöbetleri falan hayatım da bilmiyordum panik atagin p’sini🙄 moralini yüksek tut hersey güzel olur insallah
ha_zesfa iremsenturk_16 aslında artık çoğu doktor kürtaj yapmiyr bnde 9 haftalik bi bebek düşürdüm ve alttan hap verdiler ağızdan hap verdiler 12 sattı sonra dusurdum bebegi sonra kalan parçayı da eve ilaç yazdı ve oylelizle temizlendi kurtaja gerek kalmadı doktorumda karsiydi kurtaja neyseki ve sizde bebek oluşmamis böyle yapabilirler kürtaj rakımı inceliyor dedi doktorum bundan önce 1 düşük daha yapmıştım 19 yaşındaydım kızdı doktorum hem yasin küçük neden yaptirdin die bana gelsen bn yapmazdim dedi
sehrengiz_8 iremsenturk_16 bende de 10 gün oldu kürtaj olalı ama içimdeki o hüzün geçtikçe daha çok azalır zannediyordum ama anne olabilmek belli bir süre içinde olsa çok mutlu hissettirmişti maalesef nasipte bu varmış rabbim bizlere sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
MucizeBirKalp iremsenturk_16 gecmis olsun canim bende 1 sene önce bebeğimi kaybettim 9 haftalik diye gittigim kontrolde kalp atisi görülmedi… Zor oldu 3 gun agladim hergun kan verdim değerimin düştüğünü görmeden de kürtaja tamam demedim.. Allah sağlıklı bebek nasip etsin en hayırlı zamanda. Maalesef sağlıklı bi bebek degilmis oyuzden yasayamadi kendini yıpratma ben cok yıprandım 7 ay bekledik yeniden çift çizgiyi görmek için. Kürtajda zor bisey degil benim sonradan da hic kanamam olmadi. Hakkında hayırlısı olsun
iremsenturk_16 sehrengiz_8 amin canım benim bizim içinde hayırlısı böyleymiş demekki senin nasıl geçti canım
iremsenturk_16 Duygu_ amin canım Bende inşallah hiçbirşey hissetmem sizler gibi ama psikolojik olarak toparlanmam daha zor sanırım
Balmm11 iremsenturk_16 En azından 8. Haftaya kadar beklemez miydi doktorunuz belki geç dollenmedir çok duyduk burada 9. 10. Haftada görenleri
iremsenturk_16 Balmm11 bende bilemedim ki kuzum doktor kesede büyümüyor dedi aynı kaşmış dedi yani olumlu gideceğine karşı bir belirti vermiyor dedi
Busra34ybg iremsenturk_16 inşallah en kısa zamanda sağlıklı bi bebeğe sahip olursun sağlıkla kucağına alırsın Buda bi imtihan allah kolaylık versin geçmiş olsun 💐
iremsenturk_16 Busra34ybg çok teşekkür ederim kuzum Allahın izniyle inşallah sağlıklı bir gebelik yaşarım kucağıma bebeğimi alırım😔
Tugba6336 iremsenturk_16 ben olsam beklerdim. bem 9. haftaua kadar bekledim. beta durunca kürtaj olmaya karar verdim. beta takibi yaptın mı canım konuşmuştuk daha önce.
sehrengiz_8 iremsenturk_16 benim çok şükür iyi geçti toplamda üç dört gün kanamam sürdü herhangi bir ağrı da hissetmedim tam anestezi aldım ondan dolayı ne ara oldu ne ara bitti anlamadım tek zorluğunu vücudumdaki narkozu atarken yaşadım. Baya bir mide bulantısı veriyordu size tavsiyem bol su içip vücuttaki narkozu bir an önce çıkarmanız yoksa 6-7 saate yakın mide bulantısını çekersiniz. Ben 15:00 da kürtajdan çıkmıştım gece 1:30 a kadar sürdü narkozun etkisi
sehrengiz_8 iremsenturk_16 aynı durum bende de olmuştu kese büyümedi 5 haftalıkken kalmıştı. 7+3te de kürtaj oldum
Zezeeeyyldrm iremsenturk_16 benimde 18 eylul bos gebelikten kurtaj oldum kesem buyumuyordu gelismiyodu doktor bos gebelik dedi zaten daha sonra patoloji sonucumdada kesinlesmisti bos gebelik olduğu. Ben anestezisiz olmustum canim yanmisti senin anestezi olmasi iyi olur sonrasinda insan alisiyor ve hemen hamile kalmak istiyor bakaljm nasip bu sefer saglikli olsunda
Yasminela iremsenturk_16 tabi ki sen bilirsin fakat böyle durumlarda 9 uncu haftaya kadar bekleyip bebeğini görenleri gördük burada
iremsenturk_16 Sineemiis bendede panik atak var o yüzden daha çok geriliyorum ama inşallah sorunsuz bir şekilde atlatabilirim rabbim bizi aydınlatsın
iremsenturk_16 Zezeeeyyldrm canlı çok daha zor olmuştur canım benim rabbim dayanma gücü vermiş sana bende çok stres yapıyorum inşallah kolay geçer duanı bekliyorum