Safakbakir Merhabalarr, çatlak kremini göbek için kaçıncı haftada kullanmaya başladınız? Bir de hangi markayı tercih ettiniz?
houseofyilmaz Safakbakir merhaba. Ben ikinci aydan sonra basladim. Lierac ve bio oil kullaniyorum. Bir gun birini bir gun birini suruyorum. Bazen sabah aksam suruyorum. Suana kadar bir sorun yasamadim zaten bacaklarimda vardi. Ekstra artis olmadi. ☺️☺️
Tugcem50 Safakbakir catlayacagı varsa neler sürsenizde catlıyormus ben bunu okudum herkesde bunu söylüyor bebek yagı sürüyorum yediriyorum güzelce hayırlısı bende krem almayı düsündüm sonra vazgectim daha ihtiyac olacak alınacak cok sey var diye
Beyzabyk Safakbakir 4. Aydan bu yana lıerac ve beb yağı kullanıyorum doğuma 13 gün var biraz önce gördüm sol tarafta 4 5 tane çatlak oluşmuş 🤦🏼♀️🙄
Ftmsrkn Safakbakir ben 2. Aydan itibaren lierac krem Hindistancevizi yağı zeytin yağı kakao yağı bebek yağı herşeyi kullandım ama yine de çatladı o senin vücut yapınla alaka bi durummuş çatlayacağı varsa çatlıyormuş doktorum ole söyledi bi arkadaşım vardı hiçbirşey kullanmadı ama hiç çatlama falan olmadı onda
Safakbakir houseofyilmaz ben de lierac aldım ama daha başlamadım 14. Haftamdayım önümüzdeki hafta artık başlarım dedim çünkü kilo da almadım henüz. İnşallah faydası olur 😊
Safakbakir Beyzabyk ben de 4. Aya girerken başlarım diye düşünmüştüm. Olsun en fazla olan çatlak onlar olsun artık ☺️
Naturelmom Bende en başından beri lierac kremi ve yağını kullanıyorum hiç çatlağım olmadı ama asla düzenli kullanamadım yani 38. Haftamdayım daha bitmedi 😁
Tiredmom Safakbakir ilk gebeligimde zeytin yağına kayısı yağı badem yağı falan neler koydum sürdüm bio oil vs hic boş bırakmadım ama çatladım suan 2.genelik lierac kullanıyorum hemde bolca 🤣 ama ilk gebeligimin çatlakları büyümüş göbek altında tam mor dehil beyaz ama büyüyorlar üzülüyorum ama napayim bisi gelmiyor elden
Safakbakir Tiredmom açıkçası çatlaması çok da mühim değil boşverin, anne olmak kolay değil 😊 ben de işte önlem almış olayım bişey yapmamış olmayayım diye krem sürmeye başlayacağım 😊
Muvahhide2 Safakbakir ilk hamileliğimde lierac kullandım bi etkisi olmadı yine çatladım bence bu bünyeden bünyeye değişiyo ama nemlendirmek için zeytinyağı kullanabilirsiniz kaşıntı vs. Olmaması için