Ben geçtiğimiz pazar hafif kahverengi bi kanamayla öğrendim 17+3 te doktor plasenta rahimi kapatmış dedi 30 kasımda tekrar bakalım dedi belki çıkabilirmiş kaç gündür kafam allak bullak ağır kaldırma dinlen uzun yürüyüşler yapma dedi siz neler yaşadığınızı yazarsanız sevinirim.