ilke19- İlk gebeliğim de yaşadım. Ve kistlerimiz olması gerektiğinden büyük ölçülerdeydi canım. Çok şükür 5 hafta içerisinde kaybolmuşlardı. İçini ferah tut. Bu kistlerin zararlı olması için vücudun belli organlara zararı olması gerekiyormuş öyle söylemişti bize perinatoloji uzmanı. Kalp , akciğer , mide , el , kol. Eğer organlarına bir zararı yoksa korkma Allah’ın izniyle gelip geçer çok geçmiş olsun 💐