Cskn99 daha yeni o zaman 5-6 haftalık falan.Doktoruna sor mutlaka aynı görevi gördüğü için aralarında zaman bırakılmalı diye biliyorum ben doktorum,aldığım eczane ve sağlık ocağındaki hemşire aynı şeyi söyledi bana.İğnenin etkisi akşam iyi oluyormuş ben 8 gibi yapıyorum kahvaltıdan sonra da hapı içiyorum.