Reyyan34 Kızlar bu ara bebeğim sadece kasılıyor o da çok nadir tekme fln atmıyor dr hareket azsa gel nst yapalım dedi. Salı günü gittim herşey yolunda idi salı günü yine gitcem kasılmış olması sadece normal mi
Cavus Reyyan34 ben 37 + 5 oldum arkadaşlar benimde çok hareketli hareklerinden yatamiyorum sancım oluyor adeta bu normal mi onuda bilmiyorum Rabbim sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin insaAllah
Mom3434 Valla azönce başlık açtım bende 36.haftadayım, şu hareketlerini takip etme olayı insanı geriyo biraz, özellikle bugün cok az hareket eritti kasılıyo sıklıkla
Nesse86 SnFk insallah acilma da olur yavas yavas ki kolay olsun.Burda Avrupada pek yardimci olmuolar dogumlarda yani dogalligina birakiorlar cogunlukla.
SnFk Nesse86 burda da aceleye getiriyolar. Kendi sancınla gidiyosun 3 cm açılman varken suni sancı veriyolar ki bi an önce doğur da git.
Nesse86 SnFk O kadar saat aci cekmektense bence en kisa zamanda olsun burdada 3 4 gün bekletiolar agri cekiorsun daha kötü degilmi.