Arkadaslar cok agir covid atlatıyorum doktora gittim yine ilaclarim bitti sikayetlerim geçmediği icin gebelik var mi dedi yok dedim tomografi cekcez riskleri kabul ediyormusun dedi evet dedim tomografi cekindim kan da verdim beta hcg de istemis ama değerim kac cikmis anlamadim 2 mi cikmis eger ben dogru anladiysam ve 2yse ya yukselirse reglime 3 4 gün var önceden hep 0.715 gibi degerler cikardi insallah yoktur bebek bi bakarmsnz nolur resim atiyorum
https://imgyukle.com/i/IbFq6v