Boncuk1 bende 37 haftadayim canım ama bebeğimin ölçümleri 36 hafta çıkıyor ama benim bugün nişanım geldi hastaneye gittim sancim yok açılma yok suanlik erken dediler sancin olur kanaman artarsa suyun gelirse bekleme gel dediler geri gelsim ama yürümek artik bi işkence oldu benim için belim bacaklarım cok kötü batıyor rabbim hepimizi bi avazda sag salim kurtarsin inslalah sancılarımi bekliyorum yani inslalah vaktinde dogar bebişim