Zezeeeyyldrm Merhaba kızlar dayanamadım bugün test yapim dedim evde negatif adetime 2 gün kalmış umutlarım tükendi 😔
mommyjean Zezeeeyyldrm ben de bekliyorum 9 kasımı ama cesaret edip de test yapamadım yarın kan vercm inşallah
Zezeeeyyldrm Papatya2768 normal gebelik testi erken olanindan degil. Ama bundan 2 ay once ilk gebeligim kurtaj olmustum onda hamile kaldigimda adetime 4 gun varken silik cikmisti bunda silik çikmadi yumurtlama gunumu degerlendirmistim oysakj 😔
Zezeeeyyldrm mommyjean regilim duzenlidir normalde eger gecikme olursa kan veririm bakalim sende ne gibi belirtiler var ya da var mi?
mommyjean Zezeeeyyldrm bende pek belirti yok arada ağrı vuruyor geçiyor en önemlisi her adet öncesi çıkan sivilcem çıkmadı ben de umutlandım tabi
Nklcilis11 Bende 9 yada 10 kasım bekliyprum. Normalde göğüs şişliği baş ağrısı olur regl den önce ama iki gündür göğüs uçlarım aşırı hassas. Sütyen de takamıyorum dokunamıyorum acaba umutlanmalımıyım bilmiyorum :(
Zezeeeyyldrm Nklcilis11 insallah hamilesindir canim sende bende. Benimde 1 haftadan fazladir kasik agrim var ve akintimda var bakalim hayirli haberler aliriz insallah
Nklcilis11 Zezeeeyyldrm kasık ağrısını samıyorum bile zaten regl olmadan önce bi ağrı olurdu oda bugün çok kısa girdi ama kasıklarım her hareketim de bıçak gibi batıyor. İnşallah adet olmayız. Okuyorum şu insanları ne güzel bende testimi atıp artık kızlar bu pozitif mi bakın yazmak istiyorum
Zezeeeyyldrm Nklcilis11 inşalalh olur canim bekleyelim adet gunlerimizide bakalim sonuc ne olur bizim için
Nklcilis11 Zezeeeyyldrm inşallaaahh. Rabbim evlat duygusunu yaşatmadan bu dünyadan göçürtmesin. İsteyen herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin