Mrb canim benimde ilk hamileliğim kimyasal gebelikti ama 3 ay sonra hamile kaldim ve benimde ikinci çizgi silik cikti şuan 11 haftaligim . Tebrik ederim ben dayanamadim gittim kan testide yapmiştim ve pozitif ti . Bi hamilelik testi daha yap oda öyle cikiyorsa 100%hamilesin umarim bu sefer nasip olur saglikli evlatlar aliriz kucagimiza 😘😘😘