Gamzesanlioglu tıbbı olarak zararlı zararsız diyemem ,doğumuma 22gün kaldı.uzanmadıgım kaldırmadığım şey kalmadı ama en basından beri sağlıklı bi gebelik geçiriyorum şükür.tabi dikkatli ol yine,ama millet gibi abartma da.bnm yardım istemek yapımda yok ondan her işimi kendim yaptm bebeğim çok iyi şükür