Fatossss Merhaba güzel anneler 🥰 biraz doğum hakkında birbirimizi bilgilendirelim mi bu konuda biraz sohbet edelim mi tecrübesi olanlar ne önerirsiniz hangi doğum tercih edilmeli hangisi daha sağlıklı ve daha az sancıyla atlatılır ?
yaseminyasemin Fatossss normal doğum için bekliyorum bebeğin kalabileceği son güne kadar beklicem normal olması için. şuan için halen makat gelişi zaman gelip dönmezse sezeryan mecburi olursa ona yapacak bişey yok.
M_N_R Fatossss Normal dogum yaptim canim.Evet sancilar aşiri aci veriyo zor ama kucagina alinca geciyo😊Tavsiyem nefes egzersizleri yapman.Dogum aninda kulagiinin doktorunda olmasi ve dedikleri bire bir yapman.Bide en en en onemlisi DUA🧡Sanci cekersen yutubdan dualar acip dinle.Yaniinda annen kayinvaliden fln olucaksa onlar bolca Ayetel Kursi Kevser Kadiir Felak Nas Ihlas surelerini okusunlar.Eminn ol cok faydasi oluyo.Bide kusmak acilmaya aşiri fazla yardim ediyo.
turansmom1 Fatossss Sezeryanla doğurmuş biri olarak normal diyorum. 3 güne ayağa kalktım ama ağrilarim devam etti bir süre ama benimle aynı gün doğuran kadın normal dogumla merdivenleri 3 5 cikiyordu bense asansör bekliyordum😂
Nezosikra Fatossss evet canım en güzeli normal doğum bence 2 tane normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum bebek cıktı da dikisler bitti mi ayaktasin ama sezryan daha zor vajinal varislerim vardi çok korkuyorum sezeryan olur diye cok şükür normal doguma engel degilmis 37 haftalık hamileyim suan ama 36 haftalik çıkıyor bebegim ve nişanım geldi🤔🤷♀️inslalah vaktinde saglicakla normal doğar 🌸
2cocuk1kediannesi İkisinide yaşadım, ikisininde avantajı ve dezavantajı var tabi ki ama kesinlikle normal normal normal!!❤️ Olabiliyorsa inşallah doğal yolla olsun, doğduktan sonra sanki cennette gibi oluyorsun.
Fatossss M_N_R bende normal doğum yapmak isterim fakat beni o sancının korkusu sezeryana teşvik ediyor ben adet sancılarıma bile sor dayanıyordum ilk gün ölüyordum ağrıdan doğum sancısıyla nasıl başa çıkarım ilk hamileliğim olduğu için korkuyorum biraz o yüzden tecrübesi olan anneler bana doğru yolu gösterebilir diye düşündüm çok teşekkür ederim 🙏
M_N_R Fatossss Ayni şekilde bende cok korkutodum ve adet agrilarim cok fena olurdu.Tabi ki tercih senin.Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin in şe ALLAH🧡🤲
Aygul01 Fatossss sen bilirsin ama ben 10 tane normal doğurup 1 kere sezaryan olmak isterdim. Döngünün sancısı varsa sezaryeninde cekilmez bi agrisi var. Ben 3 ay oldu sezaryan olalı hala ameliyat yerim agriyor.
Eymeninasaf Fatossss en sağlıklısı normal doğum sezaryan doğum daha zor cevremdekilerden gördüğüm kadarıyla 4 gün önce doğum yaptim dikişlerim atildikdan hemen sonra ayaklandim mesela sanci çekmesi zor ama doğumdan sonrası kolay oluyo hakkinizda hayırlısı olsun
ebruakyuz22 Hiç normal yapmadım ama çok istedim iki sezeryan oldum. Sancı çekmiyorsun ama ameliyat ağrısı sızısı çekiyorsun 1 hafta ve ben ilkinde ağrılar yüzünden emzirememiştim kızımı ama ikincide bildiğim için kasmadım ve 5.gün evi komple temizlemiştim herkesin bünyesine göre sezeryan ağrısıda kimi hemen ayaklanıyor kiminde benim gibi hemen ayaklanamıyor ama imkan varsa normal yapın 😊
ebruakyuz22 Fatossss evet sonrası biraz ağrılı geçiyor ilk kalkmadan zorlanabiliniyor ama yapıcam dedikten sonra oda aşılıyor
Aygul01 Fatossss yok olmadi ama cevremdekilerin anlattığına göre benim yaşadığımın yanında agrisi hafif kalıyor