Livaaa Arkadaşlar, 2. Gebeliğim ve 27 haftalık gebeyim. Uyuşmazlığım var. Rhogam iğnesi devlette ücretli mi acaba, bilen var mı?
hulya1406 Livaaa devlette ücretsiz yapılıyor.Mor reçete yazıp ecza deposundan alıp yaptırabiliyorsunuz.Bende yaptırdım aynı şekilde.Şuan covid olduğundan dolayı tıp merkezinde 5tl karşılığında iğneyi vurdurmuştum☺️
Livaaa İlk gebeliğimde özelde yaptırdım 200 falan ödemiştim, devlette ücretsizse oraya gideyim bari, az para degil hani 🙂